Bir Sigortacının Güncesi...

En iyi dilekler ile uğurlar sigortacı müşterisini; her ne kadar riskini minimize etse de istemez hiçbir müşterisinin mutsuzluğunu.

Birçok yaşanan iyi ve bazen de üzüntü verici  durumun içindedir sigortacı.Müşterisi kaza yapar ve onu arar ilk sorduğu soru ''Siz iyisiniz değil mi ''olur sigortacının.Çünkü bilir ki gerisi halledilebilen bir detaydır.

Dokuz ay takip eder anneyi ve gelecek bebeği  sigortacı çünkü o bebek Acıbadem bebeğidir ve sevginin tam içine doğar.

Sorumsuz komşu tatile gider muslukları kontrol etmez;olan  evde kalan alt komşuya olur. Siniri tepesinde telefonla konuşan sigortalısını önce sakinleştirip sonrasında durumu düzeltmek için hemen konut poliçesine başvurur sigortacı.

Özetle sizin risklerini küçültmek,hayat kalitenizi arttırmak için vardır sigortacı.Aldığınız hizmet kurduğunuz dostluk bağı sonucu ''İyi ki varsınız ''cümlesi ile her gün yeniden başlama gücü bulur sigortacı...